domingo, 18 de mayo de 2008

Fuxicos



Aquests motlles de plàstic tant "xulillos" serveixen per fer yo-yos, encara que ara m'agrada més la paraula brasilera FUXICOS, la trobo genial, sonora i moooolt més adient... O sigui que ara estic fent munts de fuxicos de toootes les mides i els colors....m'encanten!!! I els motlles van molt bé.


Per guardar-los tinc una caixa preciosa que em va regalar una alumna brasilera, la Magdalena, que tenia una parada absolutament plena de nines i ninetes fetes de roba, BONECAS com en diuen allà. Jo la trobo molt bufona...


Tengo estos fantásticos moldes de plástico que son para hacer yo-yos, aunque ahora me gusta mucho más usar la palabra FUXICOS, que es como les llaman en Brasil. Los voy haciendo de diferentes medidas y colores y los guardo en esta bonita caja-muñeca, que fué un regalo de Magdalena, una alumna que tuve en una de mis clases. Tiene una tienda dedicada a las muñequitas de tela, o BONECAS como las llaman allí.... Es una monada, o no????

No hay comentarios: